Saturday, March 26, 2011

harga sebuah penghargaan...........

learn to appreciate what you  have, before time makes you appreciate what you had........
do know...macam emo pula la sudaaa.pagi-pagi lagi tue.tapi, memang aku setuju sangat ngan statement ini.ianya terbukti berkesan wlau kita tet ngan pelagai indicator yg ada di dunia ini. mahu gunakan apa?penunjuk alam semesta?T-Test ,ANOVA?Kruskal Wallis?hehehe....cheh....ingat pulak la aku nagn subjek research ini.tapi, itu semua bukan cerita yanga mahu aku kongsikan......urm.
aku suka bila bercerita tentang sebuah penghargaan,,,,appreciation.siapa yanga tidak menyukai penghargaan yang diberikan.terasa setiap yang dilakukan ada yang peduli...ada yang ambik kisah...bukanla tidak ikhlas mahupun sebaliknya.tapi, sesungguhnya...cuma ucapan terima kasih sudah cukup untuk mengembrakan hati.
tapi.apa kena mengenanya dengan tajuk d'atas?
tapi, memang tidak diakui...masa suka mengambil bahagian dikala hati kita berseorangan...berasa down....berasa  tiada yang menemani.....
apa bila kita terluka......konfirm2 lah nampak berdarah kna?warna merah lagi....urm...tapi, klu ianya melibatkan jiwaaa....saya tidak tahu.....sendiri yang tangung rasanya.
\then folks..do appreciate what u have....

No comments:

Post a Comment